LinkedIn'den şirketleri birbiriyle kapıştıracak özellik
LinkedIn yeni bir özelliğiyle daha şirketlerin gelişiminde rol oynuyor. Sunacağı seçenek kapsamında iki şirket birbirini kıyaslayabilecek.
LinkedIn çeşitli güncellemelerle platformu kullanışlı hale getirmeye devam ediyor. Platform şirketlere, sosyal iş ağındaki rekabet düzeyi hakkında bilgi vermeye başlıyor. Böylece şirketlerin sayfalarını nasıl daha iyi hale getirebilmeleri konusunda yardımcı olacak.
Shift Delete'nin haberine göre, bundan böyle LinkedIn‘de sayfa analitiği bölümünde Rakipler adında bir seçenek yer alacak. Şirketler buradan sosyal medya sayfalarını başkalarıyla kıyaslama imkanına sahip olacak.
LinkedIn‘in sunduğu özellik dahilinde karşılaştırma birtakım kıstaslara bağlı olarak gerçekleşiyor. Bunlar; şirketin sayfasında sahip olduğu toplam takipçi sayısı, son zamanlardaki yeni takipçi sayısı, karşılaştırılan iki sayfanın takipçilerinden aldığı etkileşim düzeyi ve sayfadaki toplam gönderiler olarak ele alındı.
LinkedIn tarafından sunulan güncelleme pek çok şirketin, rekabet açısından nerelerde eksik olduklarını ve hangi konularda iyileştirme yapabileceklerine dair fikir sunuyor. Bununla güncellemeyle kişiler sayfalarının sosyal medya yönetimi konusunda daha iyi noktaya gelebileceklerini düşünüyor.
SOSYAL MEDYA ALANIYLA İLGİLENENLERİN ENDİŞELERİ VAR
Birçok insanın da bu konuda endişeleri var. Şirketlerin artık sosyal medya yönetimi konusunda kendilerine daha fazla baskı uygulayacağını düşünüyorlar. Bunun üzerine Kurumsal Hesap Direktörü William Saulnier ve Sosyal Medya Danışmanı Matt Navarra bir paylaşım yaptı. Bu özelliğin yeni olmasına karşın çoğu kullanıcının zaten özelliği bünyesinde barındırdığını söyledi.
Kaynak: Haber Global TV