Adalet Bakanlığı'na personel alımı yapılacak, şartlar açıklandı
Adalet Bakanlığı, 32 hizmetli alımına ilişkin açıklama yaptı. Bakanlık, alımlarda dikkat edilecek genel ve özel şartları da duyurdu.
Adalet Bakanlığı, 32 hizmetli kadrosu için alım yapacak.
Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/A maddesi kapsamında, Adalet Bakanlığı Memur Sınav, Atama ve Nakil Yönetmeliği hükümleri doğrultusunda Bakanlığın Personel Eğitim Merkezi Müdürlüklerinde çalıştırılmak üzere 32 hizmetli kadrosu için sözlü sınav sonucuna göre personel alınacak.
Bakanlıktan personel alımına ilişkin genel ve özel şartlar şöyle sıralandı:
I) Genel Şartlar
a) Türk vatandaşı olmak,
b) İlk defa atanacaklar için yapılacak sınavın son başvuru günü olan 17 Ocak 2025 tarihinde 657 sayılı Kanunun 40 ıncı maddesindeki yaş şartlarını taşımak,
c) Askerlikle ilgisi bulunmamak veya askerlik çağına gelmemiş olmak, askerlik çağına gelmiş ise muvazzaf askerlik hizmetini yapmış yahut ertelenmiş ya da yedek sınıfa geçirilmiş olmak,
ç) 657 sayılı Kanunun 48/1-A/5 bendinde sayılan suçlardan mahkûm olmamak,
d) 657 sayılı Kanunun 53 üncü maddesi hükümleri saklı kalmak kaydı ile görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmamak,
e) Kamu haklarından mahrum olmamak,
II) Özel Şartlar
En az lise veya dengi okul mezunu olmak,
BAŞVURU TARİHİ VE ADRESİ
Başvurular Kariyer Kapısı platformundan yapılacak. Adaylar 02 Ocak 2025-17 Ocak 2025 tarihleri arasında saat 23.59.59’a kadar Kariyer Kapısı https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr üzerinden başvuruları gerçekleştirebilecekler. Şahsen veya posta yoluyla yapılan başvurular kabul edilmeyecek.
BAKANLIĞA 32 HİZMETLİ PERSONEL ALIMI DETAYLARI İÇİN TIKLAYIN