Bir İskoç firması, Türk dönerini Alman ismiyle Yunan tarzında ABD'ye getirdi!
Birleşik Krallık merkezli ünlü restoran zinciri German Doner Kebab (GDK), ABD pazarına renkli ve esprili bir kampanya ile adım attı. Quality Meats tarafından hazırlanan kampanya, hızlı konuşan bir Alman sözcünün yer aldığı düşük bütçeli ama dikkat çekici animasyonlarla Gen Z’nin ilgisini çekmeyi hedefliyor.
Haber Merkezi
Yayınlanma:
Son Güncelleme
Marketin Türkiye'nin aktardığı habere göre GDK’nin tanıttığı döner kebap, geleneksel “şiş kebap” anlayışından farklı olarak Yunan dönerine benzeyen bir tarzda sunuluyor. Kampanya, 18 saniyelik eğlenceli reklam filmleriyle izleyicilere ulaşmayı amaçlıyor. Absürt görseller ve mizahi ifadeler, GDK’nin “Ağzının zihnini aç” sloganını destekliyor.
Glasgow merkezli GDK, Birleşik Krallık, İsveç, Kuzey Amerika ve Orta Doğu’da 170’den fazla şubeye sahip. Özellikle “pub sonrası” atıştırmalıklarında popüler olan zincir, yalnızca ABD’de 350 yeni şube açmayı planlıyor.