Bakanlık'tan Atlasglobal açıklaması!
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Atlasglobal'in durdurduğu uçuş faaliyetleriyle ilgili açıklama yaptı. Açıklamada bu firmadan uçak bileti alanlar için de bilgi verildi
Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı yaptığı açıklamada "Atlas Global Havayolları, 21 Aralık 2019 tarihine kadar tarifeli uçuşlarını durdurduğunu açıklamıştır. Firma, söz konusu dönem içinde uçuşunu yapamayan yolcularla ilgili bilgileri 15 Aralık 2019 tarihine kadar tespit ederek, söz konusu süreç nedeniyle oluşabilecek mağduriyetleri gidereceğini bildirmiştir. Atlas Global Havayolları’nın belirttiği süre içerisinde bilet alan yolcuların mağduriyetlerini giderip gidermediği, Bakanlığımızca yakından takip edilecektir." ifadelerine yer verdi.
ATLASGLOBAL UÇAK BİLETİ OLANLAR NE YAPACAK?
Atlasglobal'in uçuşlarını durdurması, yaklaşık 4-5 ay önce yaptığı kampanyada birçok bilet alan yolcularını da soru işaretleriyle karşı karşıya bıraktı. Bunlardan en önemlisi de Atlasglobal uçak bileti olanların ne olacağı oldu. Atlas Global, yaptığı açıklamada, "Değerli Yolcularımız, Havayolumuz tarafından alınan karar ile sizlere farklı bir uçuş deneyimi sunabilmek amacıyla yeniden yapılanma sürecine girmiş bulunmaktayız. 26 Kasım 2019 itibariyle 21 Aralık 2019 tarihine kadar geçici süreyle operasyonlarımıza ara verilmiştir. Bu süreçte uçuşu gerçekleştirilemeyen yolcularımızın satın aldıkları biletleriyle ilgili 15 Aralık 2019 tarihine kadar gerekli tespitler tarafımızca yapılacaktır. Siz değerli yolcularımızın iade ve değişiklik talepleri ile ilgili uygulanacak işlemler 16 Aralık 2019 tarihinde web sitemiz üzerinden duyurulacaktır. Konu ile ilgili sorularınızı ve taleplerinizi [email protected] e-posta adresine PNR numarasıyla birlikte iletebilirsiniz. Web sitemizden ve diğer satış kanallarımızdan bilet satış işlemleri 16 Aralık 2019 tarihine kadar kapalı tutulacaktır." dedi.