Akbank'tan yeni açıklama: Tüm kanallarımız hizmete açıldı
Akbank, Akbank İnternet ve Akbank Mobil'in de devreye girmesiyle tüm kanalların hizmete açıldığını duyurdu. Banka, daha önce ATM'lerin hizmet vermeye başladığını açıklamıştı.
İki gündür müşterilerine hizmet veremeyen Akbank, resmi Twitter hesabından yaptığı açıklamada, bankacılık sektöründe görülmemiş olan krizin sona erdiğini bildirdi.
Akbank'tan yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
"Akbank İnternet ve Akbank Mobil'in de devreye girmesi ile birlikte tüm kanallarımız hizmete açıldı. Kanallarımızı titizlikle yakından izlemeye devam ediyoruz.Mağduriyet yaşayan müşterilerimizden ve paydaşlarımızdan bir kez daha özür dileriz."
Bilgilendirme pic.twitter.com/dHh8dQ8b2l
— Akbank (@Akbank) July 7, 2021
NE OLMUŞTU?
Akbank dijital bankacılık sistemlerinde yaşanan sorun nedeniyle banka müşterileri, 6 Temmuz sabah saatlerinden itibaren hiçbir bankacılık işlemini yapamamaya başladı. Bankadan yapılan açıklamalarda siber saldırının söz konusu olmadığı ifade edildi. 39 saatin sonunda Akbank, ATM'lerden işlem yapılabileceğini duyurdu.
Akbank'ta sistemsel kriz!
Akbank'tan arızaya ilişkin açıklama
Akbank borsada ekside!
Akbank'ta sorun giderilemedi
Kaynak: Haber Global TV