Sosyal medyada gören oraya koşuyor: Çayeli'nde yerli yabancı turist akını şaşkınlığı
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ
Yaklaşık 50 yıllık bir uğraşın sonucu oluşan çay bahçesinin turistik bir nokta haline geldiğini ifade eden Ahmet Albayrak, “Çeçeva çay bahçeleri yaklaşık 50 yılın eseri. 50 yıldır özenle işlenerek oluşturulan bir bahçe. Bunun yanında son 4-5 yıldır sosyal medyanın da etkisiyle çok önemli bir turizm noktası haline geldi. Biz de bu ilgiye cevap verebilmek adına köyümüzü markalaştırdık. Hem turizm olarak hem de çay olarak bu marka oluştu. Turistlerin de hizmetine sunuyoruz. Doğu Karadeniz bölgesi önemli bir deneyim turizmi noktası haline geldi. Biz de bu deneyimleri iyileştirmek ve gelenlere daha iyi hizmet verebilmek adına profesyonel çalışmalar yapmaya çalışıyoruz” diye konuştu.
Kaynak: İHA