Antalya'dan gelen haber kahkahaya boğdu: Yılan susuz kalmış ağlıyor, evdeki fare benimle konuşuyor!

Antalya’da 112 Acil Çağrı Merkezi'ne gelen çağrıların yüzde 63’ünün asılsız ve gereksiz çağrılardan oluştuğu bildirildi. Sisteme gelen bazı çağrılar ise gülme krizine soktu.

Son Güncelleme:
Galerinin tamamı için tıklayınız

Antalya'nın Muratpaşa ilçesinde 2009 yılında ilk çağrısını almaya başlayan 112 Acil Çağrı Merkezi, 7 gün 24 saat hizmet vermeye devam ediyor.

Emniyet, itfaiye, orman işletme müdürlüğü, sahil güvenlik ile jandarma komutanlığı, sağlık ve AFAD birimlerinin yer aldığı merkezde, gelen ihbarların olay ve adres bilgilerini ortalama 25-30 saniye içinde alınıp içeriğine göre ilgili kurumların operatörlerine iletiyor. İhbarın niteliğine göre de ilgili kurum ekipleri yönlendirerek olaylar çözüme kavuşturuluyor.

Kaynak: İHA