Yetkili servislerden rekor şikayet! Beyaz eşyada eski kalite yok

Tüketicinin beyaz eşya yetkili servisleriyle ilgili şikayetleri geçen yıla oranla kat be kat arttı. Sektör temsilcilerine göre; servisler nitelikli personel bulamıyor, bazı markalar ürünlerine sahip çıkmıyor.

Son Güncelleme:

Kimi ariza yapan ürünü yenisiyle değiştirememekten, kimi yetkili servisten dönüş alamamaktan şikayetçi. Yetkili servislerin, tüketicinin sorununun çözme oranı düştü.

Beyaz eşya yetkili servis şikayetleri geçen yıla oranla arttı. En çok şikayet edilen konuların başında garanti süresi ve kapsamı, tamir sürelerinin uzaması olarak gösteriliyor.

İnternette şikayet sitesinin verilerine göre; şikayetler geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 316 artış gösterdi.

Bu durumun bir nedeni de buzdolabı, çamaşır ve bulaşık makinesi gibi aletlerde eski kalitenin olmaması.

Kaynak: Haber Global TV

Cumhurbaşkanı Erdoğan Mersin'de şarkı söyledi HİSAR-O hava ve füze savunma sistemi hedefi tam isabetle vurdu Uludağ'da kayak yaparken çarpıştılar: 2 yaralı  Denizlerden 5 yılda 245 bin ton çöp toplandı 17.700 liralık haşlanmış yumurta sosyal medyayı salladı Balat’taki cinayetin yeni görüntüleri ortaya çıktı!