Tapu ve Kadastro Müdürlüğü duyurdu: Adayların evrak teslim süreci başladı
Tapu ve Kadastro Müdürlüğü'ne yerleşen adayların evrak teslim süreci resmen başladı.
Tapu ve Kadastro Müdürlüğü'nün web sitesinden yapılan açıklamaya göre kuruma yerleştirilen adaylar 17 Nisan 2023'ten itibaren 28 Nisan 2023 saat 23:59'a kadar evraklarını https://sinavbasvuru.tkgm.gov.tr/ adresinde yer alan başvuru sistemi üzerinden elektronik ortamda teslim edebilecek. Sistem üzerinden müracaatta bulunmayan adayların başvuruları değerlendirmeye alınmayacak.
Sitede istenilen belgeler ise şöyle açıklandı:
1. Yerleştirme Sonuç Belgesi (Başvuru Sistemine yüklenecektir.)
2. Vesikalık Fotoğraf (Son altı ay içerisinde çekilmiş, Kılık Kıyafet Yönetmeliğine uygun fotoğrafı
Başvuru Sistemine yüklenecektir.)
3. Adli Sicil Kaydı Belgesi (e-Devlet Kapısı "www.turkiye.gov.tr" adresinden alınan belge Başvuru
Sistemine yüklenecektir.)
4. Askerlik Durum Belgesi (e-Devlet Kapısı "www.turkiye.gov.tr" adresinden alınan belge
Başvuru Sistemine yüklenecektir.)
5. Diploma ya da Geçici Mezuniyet Belgesi (Taranarak Başvuru Sistemine yüklenecektir.)
6. Nüfus Cüzdanı veya Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı (Taranarak Başvuru Sistemine
yüklenecektir.)
7. Personel Beyan Formu (https://sinavbasvuru.tkgm.gov.tr adresinde yer alan Genel Müdürlüğümüz Başvuru Sistemi üzerinden temin edilen form elektronik ortamda doldurulduktan sonra çıktısı alınarak ıslak imza ile imzalanıp taranarak sisteme yüklenecektir.)
8. Mal Bildirimi Formu (https://sinavbasvuru.tkgm.gov.tr adresinde yer alan Genel Müdürlüğümüz Başvuru Sistemi üzerinden temin edilen form elektronik ortamda doldurulduktan sonra çıktısı alınarak ıslak imza ile imzalanıp taranarak sisteme yüklenecektir.)
9. Kamu Görevlileri Etik Sözleşmesi (https://sinavbasvuru.tkgm.gov.tr adresinde yer alan Genel Müdürlüğümüz Başvuru Sistemi üzerinden temin edilen form elektronik ortamda doldurulduktan sonra çıktısı alınarak ıslak imza ile imzalanıp taranarak sisteme yüklenecektir.)
10. Hizmet Belgesi (Daha önce Kamu Kurum ve Kuruluşlarında 657 sayılı Devlet Memurları Kanununa tabi olarak görev yapmış olan adaylar tarafından görev yaptığı kamu kurumundan alınmış hizmet belgesi taranarak Başvuru Sistemine yüklenecektir.)
11. Askerlik görevini yapmakta olan adaylar sistem üzerinden talepte bulunmayacak olup, askerlik görevini yapmakta olduğunu gösterir belge ile asker dönüşü atamasının yapılmasına ilişkin dilekçenin Genel Müdürlüğümüz iletişim adresine posta yoluyla (iadeli taahhütlü) olarak gönderilmesi gerekmektedir. Askerlik görevini tamamladıktan sonra istenilen belgeler adayın kendisi tarafından elden Genel Müdürlüğümüz iletişim adresine teslim edilecektir.
BELGELERİN DOĞRULUĞUNDAN ADAY SORUMLU
Öte yandan sisteme yüklenen belgelerin doğruluğundan adaylar sorumlu olacak. Eksik veya yanlış belge yükleyen adayların başvuruları kabul edilmeyecek.
Başvurusu kabul edilen adaylardan gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin
başvuruları değerlendirmeye alınmayarak, atamaları yapılmayacak ve atamaları yapılmış ise iptal edilecek ve bu sebeple adaya ödeme yapılmış ise yasal faizi ile birlikte geri alınacak. Bu durumda olan adaylar hiçbir hak talep edemeyecek olup, haklarında Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak üzere, Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulacak.
Atamaları yapılan adaylara yazılı tebligat gönderilecek.
Kaynak: Haber Global TV