Boş baklava ve tosttan sonra bu da oldu! Tek kullanımlık olarak raflarda yerini aldı

Gıda fiyatlarındaki artış vatandaşları iyice zroluyor. Fiyat artışlarına karşı ise firmalar da çeşitli yöntemler geliştiriyor. Daha önce karşılaştığımız boş baklava ve tosttan sonra da şaşırtan bir uygulama da zeytinyağı için geldi.

Son Güncelleme:

Gıda fiyatlarındaki yükseliş devam ediyor. Enflasyona bağlı olaraktan hayat pahalılığı her geçen gün artarken maliyetler ve düşen alım gücü nedeniyle esnaf ve firmalar da 'çözüm' için yeni yöntemler geliştiryor.

TEK KULLANIMLIK ZEYTİNYAĞI

Boş baklava, sucuk ve peynirsiz tost, dilimle satılan karpuzun ardından yüksek fiyatıyla dikkat çeken zeytinyağ da 'tek kullanımlık' satılmaya başladı.

T24'ün haberine göre, bir yağ firması, katlanarak artan fiyatlara karşı “tek kullanımlık” 10 mililitre zeytinyağlarını piyasaya sürdü. Ürünün fiyatı internette 69,95 lira iken markette 89,95 liraya satılıyor.

BOŞ BAKLAVA VE BOŞ TOST GÜNDEM OLMUŞTU

Geçtiğimiz günlerde bir tatlıcının satışları artırabilmek için bulduğu çözüm gündem olmuştu. Ceviz ve fıstık gibi tatlı yapımında kullanılan kuruyemiş ürünlerinin fiyatının artmasının ardından üretilen boş baklavada herhangi bir malzeme bulunmuyor.

Gaziantepli bir tostçu da ekmeğin arasına ketçap ve biber koyarak yaptığı boş tostu sattı.

Sonraki Haber