WalMart CEO'su: Tıraş makinası yoğun talep görüyor

WalMart CEO'su Doug McMillon, koronavirüs salgının ilk günlerinde yoğun bir gıda talebiyle karşılaştıklarını fakat haftalar sonra talebin yapboz ve tıraş makinesine kaydığını belirtti.

Son Güncelleme:

2 milyondan fazla çalışanı olan dünyanın en büyük süpermarket zinciri Walmart'ın CEO'su Doug McMillon koronavirüsün ABD'de çıkmasının ardından vatandaşın alışveriş alışkanlıklarının da değiştiğini söyledi.

Virüsün görüldüğü ilk haftalarda stoklanabilir gıda ürünleri ve tuvalet kağıtlarına büyük ilgi görüldüğünü anlatan McMillon şimdi yapboz ve saç boyası gibi ürünlerin satışında artış gördüklerini belirtti.

CNN'in haberine göre bir TV programına katılan CEO, "İnsanlar daha fazla evlerinde kalmaya başladıkça alışveriş alışkanlıklarının değiştiğini görüyorsunuz.

McMillon, "İnsanların berbere gitmeye ihtiyacı var. Tıraş makinası çok satıyor. Satıştaki bu değişimleri gözlemek enteresan" diyor.

İLKHAFTA DEZENFEKTAN, 5. HAFTA: TIRAŞ MAKİNESİ

Nielsen'in yaptığı araştırmaya göre ABD'de ilk vakaların ortaya çıkmasından sonra ilk hafta el dezenfektanları ve sabunların satışları arttı, ikinci hafta tuvalet kağıdı satışlarında büyük yükseliş gözlendi. Üçüncü ve dördüncü hafta, evde ekmek yapımı için maya satışları arttı. Beşinci hafta ise tıraş makinesi satışlarında büyük artış yaşandı.

Sonraki Haber