İşçiliği düşük, alış-satış arasındaki fark az: Altına yatırım yapmak isteyen ona koşuyor
Alış satış farkının düşük olması önemli bir etken
İTO Kuyumculuk Meslek Komitesi Başkanı ve Özboyacı Kuyumculuk Genel Müdürü Ercan Özboyacı da Ajda bileziklerin moda bir ürün haline geldiğini belirterek, “Moda olduğu için de şu an talep yüksek. İnsanlar yatırımlarını yaparken en azından severek de takacakları bir ürün almak istiyor. Bu anlamda Ajda bilezikler bu ihtiyaca karşılık veriyor. Ajda modeli de çok eski bir modeldir ayrıca. En az 40 yıldır satıyoruz biz bu modeli” dedi. Sosyal medyanın da etkisine işaret eden Özboyacı, “İnsanlar 22 ayar yatırımlık bilezik aldıklarında burma ya da üçlü burma gibi klasik modeller yerine severek takacakları Ajda modelini tercih ediyorlar. Satılan bileziklerin yüzde 60’ı Ajda” ifadelerini kullandı.