Akbank'tan teknik arıza açıklaması
Akbank kredi kartı kullanıcıları, bu sabah taksitlerinin iki kez çekilmesi gibi bir sorunla karşı karşıya kaldı. Bankadan açıklama geldi.
Son Güncelleme:
Akbank’ın mobil ve internet bankacılığı hizmetlerinde bugün bir teknik arıza yaşandı.
Akbank müşterileri, kredi kartı işlemlerinde taksitlerin iki kez çekilmesi gibi teknik bir arızayla karşı karşıya kaldıklarını sosyal medyadan gündeme getirdi.
AKBANK'TAN YENİ AÇIKLAMA
Akbank'tan yapılan son açıklamada, "Bankamız kredi kartı işlemlerinde mükerrer kayıtlardan kaynaklanan limit sorunu kademeli olarak çözülmeye başlanmıştır. Yaşadığınız aksaklıktan dolayı özür dileriz" denildi.
Akbank'tan yapılan ilk açıklamada, "Değerli müşterilerimiz, kredi kartı işlemlerinin ekstreye mükerrer yansımasına sebep olan teknik aksaklığın ek kısa sürede giderilmesi için çalışıyoruz" denilmişti.
Kaynak: Haber Global TV