Sevenleri ayıran havayolu şirketi!
Air India ile Yeni Delhi'den ABD'deki New Jersey'e uçmayı planlayan yaşlı çift, farklı tarihlerde farklı varış noktalarına farklı uçuşlara yerleştirildiklerini öğrenince şok oldu.
Havayolu şirketi bu değişiklikleri çifte haber vermeden yaptı ve çift ancak yolculuklarından bir gün önce online check-in yapmaya çalıştıklarında durumdan haberdar oldu.
Bir avukat olan Dushyant Arora, yaşadıkları sıkıntıları anlatmak için X'e başvurdu. Yaşlı çift, Arora'nın eşinin anne ve babasıydı, her ikisi de kalp rahatsızlığından muzdaripti.
Çiftin 19 Haziran'da Newark, New Jersey'deki Newark Havalimanı'na uçması planlanıyordu. Ancak önceki gece check-in yapmaya çalıştıklarında, Air India'nın onları ayrı uçuşlara koyduğunu gördüler.
Koca Newark yerine New York'a giden bir uçağa bindirilirken, kadının varış noktası değişmedi. Her iki uçuş da farklı günlerde kalkacaktı.
Havayolu şirketinden hiç kimse değişiklikleri bildirmek üzere çiftle irtibata geçmedi. Çift biletleri iptal etmek zorunda kaldı.
Havayolu X kullanıcısına yanıt vererek olaydan duyduğu üzüntüyü dile getirdi ve bilet ücretlerini tamamen iade ettiklerini bildirdi.
Air India'nın yanıtından memnun olmayan Arora, yaşlı çiftin bunun yerine birlikte ve doğru varış noktasına başka bir uçuşa yerleştirilmesi gerektiğini yazdı.
Tata grubu, Narendra Modi hükümeti tarafından yatırım yapılmamasının ardından 2022 yılında havayolunu devraldığında, birçok kişi hizmetlerin iyileşeceğini umuyordu.
Ancak havayolu yanlış nedenlerle haber olmaya devam ediyor. Dakiklik konusundaki sicili yine kötü ve sık sık aşırı gecikmelerle boğuşuyor.
Kısa bir süre önce Hindistan Donanmasından emekli bir Tuğamiral, Air India ile business class biletle uçarken işlevsiz bir yatar koltukla ilgili olarak tüketici mahkemesine şikayette bulunmuştu.