Seri üretilecek olsa pili 900 voltluk bir sistem mimarisine sahip ve Taycan Turbos S'ten yaklaşık 2 kat daha hızlı şarj oluyor. Kapıları öne ve yukarıya doğru açılan Mission X'e önden baktığınızda ise aracın tasarımı böceğe benziyor.İki kişilik bir konsept olan aracın içi ise geleceğin jet uçakları gibi. Direksiyon simit değil kol şeklinde. İç mekânın geri kalanı ise 90'lerin spor otomobil tasarımını yansıtıyor. Yolcu koltuğunda sürücünün hayati verilerini izleyebileceğiniz hem analog hem de dijital bir ekran var. Aracın pili ise otomobilin ortasına, koltukların hemen arkasına yerleştirilmiş. Porsche'un bir önceki elektrikli konsept aracı 2015 yılında tanıtılan Mission E'ydi. Bu model 2017'de Porsche Taycan olarak piyasaya sürüldü.