“İyi içerik” Gloob ile sosyal medyada

Gloob, “İyi içerik” mottosuyla sosyal medya mecralarında yayına başladı.

Son Güncelleme:

Geleneksel medyaya alternatif bir medya olarak doğan Gloob, geleneksel medyanın güvenini ve habercilik alanındaki deneyimini, yeni medya ile birleştirme hedefiyle yola çıktı.

Gloob takipçilerine, geniş bir içerik yelpazesi sunuyor. Haberden analizlere, dosya içeriklerden yorumlara kadar bir haber kanalının sahip olması gereken tüm içeriklerle beraber sanattan seyahate konsept başlıklarda da içerikler üretiyor. Gündemle birlikte zamansız içerikler yani hayatın içinde olan her şeyin birleşimi Gloob’da paylaşılıyor.

Gloob Yayın Yönetmeni Murat Soydan, “‘İyi içerik’ sloganının hakkını vermek bizim için çok değerli. Bunu bir kültür haline getirip, sadece bir marka olarak kalmama, aynı zamanda sektörü ileri götüren bir fikir ortaya koyma hayalimiz var.” diyor. 

Kim bu “Gloober”lar? 

Gloob Yayın Yönetmeni Murat Soydan’ın yönetiminde, prodüksiyon ekibinin başında fotoğrafçılık kökenli Mustafa Said Kaplan yer alıyor. Tasarımda Ayşenur Özdemir ve kurguda Deniz Şahin, kamerada ise Cansel Çelik ve Emrah Aydın ekibin görsel sanat kısmını oluşturuyor. Editoryal bölümde Zeynep Uzun ve Samet Yılmaz habercilik alanındaki deneyimleri ile Gloob için sıcak haber, yorum, analiz ve röportajlar hazırlıyor. Gloob seyahat editörlüğünü Recep Tayyip Çelik yürütüyor. Özel içerikte ise Murat Saman ve Muhammed Emre Duman yer alıyor.

Gloob hangi platformlarda

TwitterInstagramFacebook ve TikTok’ta olan Gloob, yakında Youtube, LinkedIn ve Spotify’da da iyi içerikleriyle yer alacak. 

Sonraki Haber