Müşteri deneyimi ödülleri sahiplerini buldu

Müşteri deneyimi ödülleri sahiplerini buldu

Türkiye'nin en önemli markalarının yarıştığı CX Awards, müşteri deneyimi ödüllerinde havayollarından bankalara kadar pek çok sektörden önemli marka, projeleri ile ödül almaya hak kazandı.

Nice Medya tarafından düzenlenen ve Türkiye'nin ilk ve tek müşteri deneyimi ödülü olan CX Awards'ta bu yıl 2. Kez Türkiye'nin önemli markalarının müşteri deneyimi projeleri ödüllendirildi. 

13 Kasım 2019 tarihinde, Hilton Maslak'ta gerçekleştirilen ödül gecesinde, 3 kategoride müşteri deneyimi dalında ödüller sahiplerini buldu.

En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Ödülü kategorisi Yapı Kredi Bankası 2 ödül alırken, bu kategoride diğer ödülün sahibi yeni kimlik kartının ilk kullanım alanını yaratan projesi ile Ziraat Bankası oldu.

En İyi Müşteri Deneyimi Tasarımı Ödülü kategorisinde ise Memorial Sağlık Grubu, Akbank ve İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı ödülleri paylaştı.

En İyi Yapay Zeka Kullanımı Ödülü kategorisinde Aksigorta, Yapı Kredi Bankası ve Odeabank ödüllerini alırken, Jüri Özel Ödülleri ise Pegasus Havayolları ve Denizbank'ın oldu.

Jüri Özel Ödülü 

Müşteri Odaklılık Jüri Özel Ödülü - Denizbank

Çözüm Yönetimi Özel Ödülü - Pegasus Havayolları

En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Ödülü Kategorisi 

Yapı Kredi Bankası - Pay Projesi

Yapı Kredi Bankası - Jet Projesi

Ziraat Bankası - TC Kimlik Kartı ile İnternet Bankacılığına Giriş

En İyi Müşteri Deneyimi Tasarımı Ödülü Kategorisi 

Memorial - Dijital Taburculuk Uygulaması

Akbank - Her Kontaktta Eşsiz Müşteri Deneyimi

İstanbul Sabiha Gökçen - Yolcusuna Zaman Kazandıran Havalimanı

En İyi Yapay Zeka Kullanımı Ödülü Kategorisi

Aksigorta - Müşteri Deneyiminde ADA Kullanımı

Yapı Kredi Bankası - WhatsApp Projesi

Odeabank - Chatbot & Attached Data