E-Ticaretin Ustaları ECHO Summit Sahnesinde Buluşuyor

E-Ticaretin Ustaları ECHO Summit Sahnesinde Buluşuyor

Türkiye'nin en büyük ve en kapsamlı e-ticaret zirvesi ECHO Summit, bu yıl üçüncü kez online olarak düzenleniyor. 20-21 Ocak 2021'de "Rapid Commerce" temasıyla gerçekleşecek zirve dopdolu bir içerikle geliyor

Türkiye’nin en büyük ve en kapsamlı e-ticaret zirvesi olma özelliği taşıyan ECHO (e-Commerce Head Or­ganization) Summit, pandemi nedeniyle bu yıl ilk kez online olarak düzenleniyor. Deloitte’un küresel çapta edindiği deneyim ve bilgi birikimiyle desteklediği zirvede altyapı hizmetle­rinden trendlere, pazarlama stratejilerinden kişisel verilerin korunmasına kadar iki gün boyunca sektörün kapsamlı bir biçimde ele alınması hedefleniyor. 20-21 Ocak tarihlerinde gerçekleşecek etkinliğin ana teması “Rapid Commerce” yani “Hızlı Ticaret” olarak belirlendi. Sebebiyse pandemiyle birlikte hayatımıza giren “hız” kavramı. 

Zirvenin sonunda; halk oylamasıyla belirlenen, müşterilerine değer veren ve onlara en iyi alışveriş deneyimini yaşatan e-ticaret platformları açıklanarak, ECHO Awards’de ödüllerine kavuşacak. Jürisinin halk olduğu oylamada, 38 kategoride en başarılı e-ticaret siteleri belirlenecek. Süreç bazlı değerlendirmedeyse; kullanım kolaylığı, estetik tasarım, ürün çeşitliliği gibi sü­reçlerdeki başarılarıyla öne çıkan marka ve platformlar ödüllendirilecek.

ECHO Summit, Deloitte’un içerik desteğiyle tasarlanırken, dijital bankacılık uygulamalarıyla öne çıkan Yapı Kredi Bankası zirvenin ana destekçisi. T.C. Ticaret Bakanlığı, TÜBİSAD, TÜRKONFED ve Etid’in de destek verdiği zirvede BluTV, Burger King, Boyner, Evyap, Facebook, GittiGidiyor, Google, Palo Alto Networks, Papara, P&G, Sephora, Sertrans Logistics, Shopi, Tchibo, TV Ekstra ve Vestel gibi e-ticaretin usta oyuncuları birikimlerini paylaşacak. ECHO Summit’in yayın sponsorluğunu Türkiye’nin en iyi haber uygulaması seçilen ve aylık 1 milyonu aşan aktif kullanıcısı olan Bundle üstlenecek. İletişim destekçileri arasında HÂUS İstanbul ve FM İletişim Danışmanlığı da yer alıyor.

20-21 Ocak tarihlerinde gerçekleşen zirve, Marketing Türkiye web sitesi ile YouTube, Twitter ve Facebook hesaplarından canlı olarak yayınlanacak.

ECHO SUMMIT’İN BAŞLIKLARI        

-       Rapid Commerce 

-       Consumer Shift

-       Customer Acquisition

-       Content Marketing

-       Customer Retention

-       Innovation

-       Dijitalleşmede Öncü Olanlar

-       Yeni Nesil Perakende

-       Güncel Lojistik Çözümleri

-       Veri Güvenliği

-       E-ihracat